ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ

( ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ  ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19 )

Στα πλαίσια της προσπάθειας  για την ανάσχεση της σχολικής διαρροής στο Εσπερινό Γυμνάσιο –Λ.Τ. Σερρών,  πραγματοποιήθηκαν   –  εκτός του σχολικού ωραρίου  και  με όλες τις  προβλεπόμενες  διατάξεις  που ισχύουν  στα πλαίσια των μέτρων για την αντιμετώπιση της  πανδημίας του COVID-19  -  στο χρονικό διάστημα των μηνών Φεβρουαρίου- Μαρτίου 2022, (5)  πέντε τρίωρα βιωματικά εργαστήρια με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, και  την  εκπρόσωπο  του  Κέντρου  Πρόληψης  των  Εξαρτήσεων  και  Προαγωγής  της  Ψυχοκοινωνικής  Υγείας    «ΟΑΣΙΣ»  κ. Καλλισθένη  Δεμιρτζή - ψυχολόγο -   με  θέμα ΄:  «Διαχείριση κρίσεων στη σχολική τάξη,  στα  πλαίσια  της  πανδημίας  COVID-19 ».

Κατά την διάρκεια των εργαστηρίων έγιναν τα παρακάτω:

(1) Ανίχνευση  και  προσδιορισμός  των αναγκών-προσδοκιών των εκπαιδευτικών από  τα εργαστήρια.

(2) Επεξεργασία θεμάτων επικοινωνίας, συνεργασίας και βελτίωση του κλίματος του σχολείου. Επίσης δόθηκε έμφαση στην κατανόηση της ενεργητικής ακρόασης, στο θεσμό της  διαμεσολάβησης  που  προάγει την ανάληψη ευθυνών  από τους μαθητές μέσα στο σχολικό περιβάλλον και μειώνει τις εντάσεις και συγκρούσεις μεταξύ τους.

(3) Επεξεργασία της διαχείρισης κρίσεων μέσα στην σχολική κοινότητα καθώς και της διαχείρισης του μετατραυματικού στρες  μετά από μία καταστροφή.

Τα βιωματικά εργαστήρια , έγιναν στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάδειξης των ικανοτήτων, αξιών και αποθεμάτων εκπαιδευτικών και μαθητών με στόχο πάντα την διαχείριση των καταστάσεων που προκύπτουν εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε  ( πανδημία  COVID-19 ).

4 Μαΐου 2022

teacher επιμόρφωσης